Wednesday, July 27, 2011

Road to Bukit Jalil : Black and Yellow

  1. Tajuk dah macam Road to Wembley.
  2. Esok, Khamis malam Jumaat perlawanan timbal balik antara Harimau Malaya dan Singapura akan berlangsung.
  3. Keputusan asal 5 gol berbalas 3, dengan Malaysia perlu menang paling kurang 2-0 di laman sendiri.
  4. Semenjak semangat Harimau Malaya meruap-ruap dikalangan umat Malaya, salah satu posting aku di sini turut menjadi antara lawatan utama pelayar2 laman maya yang mencari quote harimau malaya. Post ni jugak dah naik tempat dan menduduki ranking pertama dalam senarai popular post aku. Kalau ikut statistik setakat post ini ditulis dah mencecah 130 pageviews....Gua sangat kagum dengan diri gua (ayat x boleh belah..desyummm...ahahaha)
  5. Malaysia mesti menang. Warganya sudah begitu lama dahagakan kemenangan. Kekalahan esok mungkin bakal menyebabkan keinzalan warganya kembali terbantut dan x mustahil bola sepak Malaysia akan kembali ke zaman kegelapan.
  6. Harap Aidil, Shahrul idlan talaha dapat main. Shahrul idlan talaha kalau ganding dengan pria idaman Pelita Jaya FC, Safee Sali memang xde kasihan punya...bak kata Dafi...Baik punyeeee.....hahaha
  7. Aku saje2 je taip Harimau Malaya song kat Youtube. Alih2 jumpe lagu ni....

  8. Black and Yellow..black and Yellow...Rapping yo!





















X sabor gua nak tengok match Khamis ni kat RTM...nak beli tiket malas nak gi stadium..jauh tu..aku dahlah duduk di kawasan terpencil..hahaha

1 comment: