Saturday, July 9, 2011

Bangang 2.0

  1. Arini berlangsung Perhimpunan Bangang 2.0 (baca BERSIH 2.0).
  2. Sebab apa Bangang? Sebab dua2 pihak bangang xnak mengalah.
  3. Aku betol2 bengang sebab tau bapak aku terperangkap dalam jammed almost 3 hours plus sebab nak pergi ke rumah pakcik aku di gombak sempena majlis pertunangan sepupu aku.
  4. Kesesakan teruk merata macam cilake.
  5. Kerajaan sekarang memang cilake! Mentang2 ko ada kuasa kawal polis, FRU dan sebagainya, ko arah dorang sekat jalan sana sini. Dengan harapan bila korang buat macam ni, rakyat akan jadi susah. Bila rakyat susah, rakyat akan marah dengan pembangkang, bila rakyat marah dengan pembangkang bajet rakyat akan pangkah kerajaan dalam PRU akan datang. Kalau aku memang xde dah. Aku tambah benci dengan cara KERAjaan Barisan Nasional sekarang. Bangang bangang bangang!
  6. Yang geng baju kuning pon bangang gak. Cubalah mengalah. X salah mengalah. Bangang. X pernah baca sejarah Melaka ke? Berundur bukan bererti menyerah kalah. Serius bangang.
  7. Aku x kisah lambat setengah jam pagi tadi masuk opis sebab polis diperintahkan oleh orang atasan mereka yang diperintahkan oleh pemimpin bangang buat roadblock kat Olak Lempit, tapi aku sangat kisah bila tau bapak aku tersekat dekat jammed.
  8. FTG!

No comments:

Post a Comment