Tuesday, January 11, 2011

AJL25: Kenapa Siti Nurhaliza Tak Menang Anugerah Persembahan Terbaik

  1. AJL 25 telah berlangsung dengan jayanya pada 9 Januari 2011 Masehi.
  2. Aku mencari2 gak kalau2 ada unsur2 Illuminati a.k.a Freemason yang terang, nyata dan jelas dalam edisi kali ini. Tapi hampa. Tiada. Hahaha...Nampak macam ada unsur2 elemen tersebut gak tetapi dalam bentuk tersirat. Contohnya macam menyanyi dalam sangkar. Oh ya. Entah kenapa aku semacam perasan kebanyakan peserta wanita memakai baju berwarna merah. Apakah mungkin kerana pengaruh Women in Red? Ah..mungkin itu semua hanya mainan perasaan. Mana mungkin mereka berani bermain2 dengan perasaan dan sensitiviti umat Islam di Malaysia. Ya. walaupon hampir seluruh umat Islam di Malaysia amat susah menunaikan Subuh di awal waktu, tapi jangan sekali-kali kau mencabar sensitiviti islamik mereka. Pantang! Mungkin itulah kesimpulan yg dapat dilihat oleh mereka2 pada edisi tahun lepas.
  3. Bagi aku persembahan terbaik malam itu ada pada Hafiz dengan tajuk lagu Noktah Cinta. Masa Hafiz perform atas pentas, aku tengah berak sebab perut memulas2 sebab tengah demam2 x sedap badan. Bila aku dah siap berak je, aku tgk abang Botak a.k.a FBI a.k.a Faizal Ismail dok puji2 aksi gimik tembak menembak Hafiz atas pentas. Aku x puas hati best sangat ke gimik tembak menembak mamat rambut gondrong ni? Lalu aku pon membuka Youtube.com untuk memastikan kesohihannya...


Amacam..kelas x?

No comments:

Post a Comment