Monday, July 7, 2014

iDeas


  1. Berdasarkan kepada beberapa pemerhatian diri sendiri, aku dapati ada 3 situasi dan lokasi yang membuatkan kepala hotak aku penuh dengan idea-idea.
  2. Satu, sewaktu membuang air besar di bilik air rumah aku sendiri.
  3. Dua, sewaktu aku sedang mandi di bawah pancuran shower.
  4. Tiga, sewaktu aku nak tidur di waktu malam di mana membuatkan aku amat sukar untuk melelapkan mata walaupun dah masuk bilik tidur awal (lebih-lebih lagi Ahad malam Isnin) dan akhirnya membuatkan aku seperti tidak cukup tidur.
  5. Masalah utamanya, bila aku berada di luar kondisi dan lokasi di atas, secara automatik idea-idea itu seems to fade away, gone with the wind omputih cakap.
  6. Perlukah aku menggantung whiteboard di bilik air rumah aku sendiri? 

No comments:

Post a Comment