Tuesday, July 15, 2014

Ramadan


  1. Ramadan datang lagi.
  2. Sekejap dah 17 ramadan.
  3. Bulan pose kali ni aku mengamalkan ziarah terawih.
  4. Antara tempat yang dah aku ziarah adalah Masjid Kanchong Darat, Masjid Sungai Lang Baru dan Masjid Banting.
  5. Seronok merasa terawih beberapa tempat ni.
  6. Biasanya aku mesti terserempak dengan kenalan-kenalan kat tiga-tiga tempat tu.
  7. Apa nak buat kan, origin Kanchong, keje Olak Lempit, Telok Panglima Garang, Bukit Raja, secara x langsung kenalan tu banyak orang Banting.
  8. Oh ya, hari itu ada gak berziarah ke Giant Sungai Manggis malam Ramadan, tapi bukan bertarawih la...mencari mentega cap ButterCup. Adik perempuan aku cakap kat Giant Sungai Manggis murah sedikit berbanding di Megah dan Econsave.
  9. Aku pon x amek port sangat..hahaha

No comments:

Post a Comment