Tuesday, February 25, 2014

Rasa nak menulis


  1. Rasa nak menulis.
  2. 9 Mac nanti genaplah aku 3 bulan kat kompeni Denmark ni. Keje macam biasa. Sakit kepala. Tapi dekat kompeni baru ni tidur malamku tidak terganggu..wakaka...
  3. Keje banyak mcm nokharommm...Sabtu Ahad bedal OT..walaupon best tgk payslip jumlah uang OT, tapi letih weh..skrg aku paham kenapa teknisyen2 aku masa kat kompeni lama siap nego-nego lagi kalau boleh xdtg OT bila aku mintak dorang OT..
  4. Tahun ni dah 3 orang member aku konpem nak kahwin...konsider sahabat-sahabat jugaklah...apa aku nak bagi adiah nanti...sejak dua menjak ni aku lebih suka bagi uang atau hadiah yang tidak klise, penuh nilai estetika mahupon essentrik...motif...bila terpandang hadiah tu otomatis teringat aku dan jambang aku..hahaha
  5. End.

No comments:

Post a Comment