Tuesday, September 13, 2011

La Usurpadora

  1. Apa yang saya suka dgn kerja saya sekarang ialah saya x perlu gosok baju kemeja dan seluar slack sampai nampak tulang kalau lalu dekat padang bola yang tinggi lalangnya bisa rata kerana ketajaman tulang gosokan. Saya sangat tidak suka menggosok baju di kala malam hari ataupun dini hari sebelum ke opis..harapannya saya akan mendapat isteri yang sangat gembira dan redha untuk menggosok baju2 dan sluar2 suaminya nanti...hahaha
  2. Saya x perlu pakai kasut kulit kilat2 macam James bond ke pejabat.
  3. Saya x perlu ikat tali leher setiap pagi sebelum masuk ke ofis...
  4. Hakikatnya saya ke ofis dengan hanya menyarung baju t-shirt dan seluar yang dibeli di kedai bundle yang tidak sampai RM30, sepasang kasut penguin yang bernilai RM11(akibat inflasi, dulu kasut penguin harga RM8 je)...
  5. Sayalah seorang pomen...tra la la la....
























Belum sampai masanya untuk ku bergaya smart2 ke pejabat...hahaha..Errr...pe kaitan La Usurpadora dengan posting kali ni?...Jawapannya tiada..aku sengal..hahaha

No comments:

Post a Comment