Wednesday, September 14, 2011

Fewitt..Freshie....

  1. Setahun yang lepas aku seorang pomen freshie.
  2. Sekarang ni orang cakap aku dah dekat2 nak masuk alam senior pomen.
  3. MInggu depan nak kena buat presentation depan manager-manager berkenaan proposal production cost reduction a.k.a proposal untuk memastikan tauke aku dapat untung lagi lebih sebab dia boleh dapat lebih banyak duit....
  4. 2 ari nak prepare proposal untuk 8 line + handle satu major preventive maintenance...
  5. Cabaran...
  6. Cam biasa, "Aja Fighting!"
  7. Dan cambiasa gak 'aweks' aku nak enterprem bagi semangat kat aku..



















"Fighting!" kata Joo Yoo Rin kepada Wong La Nang (pergh nama nak ala2 korea je..hahahaha)























Aku dengar cerita Senior Sales Person dalam salah satu syarikat aku punya target lagi gerun, satu tahun kena capai target jual barang bernilai RM3Juta...Gile ko Rm3juta..leh beli beribu2 keter sorong ....















Gua rindu jadi freshie~~~~

3 comments:

  1. hah sejak bila start guna function "read more"? nak sorokkan gadis comel lettew

    ReplyDelete
  2. hahaha...malu2 la pulak. dah jambu tu, jambu je laaa...

    ReplyDelete
  3. Q: Saje nak gedix..hahaha

    I: Kumpulan Jambu ke?..hahaha

    ReplyDelete