Monday, December 6, 2010

Orang Lain Ngeblog Engko Pon Nak Ngeblog!

Hahahahahaha....mari gelakkan diriku sendiri...

Orang lain ngeblog ko pon sibok nak ngeblog. Ape kes? Nak jadi lalang?

O yeah..suka ati akulah nak jadi lalang. Sekurang-kurangnya lalang dapat juga menghasilkan oksigen melalui proses fotosintesis di kala matahari mekar mengembang....

Sebenarnya dunia blog dan aku bukanlah sesuatu yang baharu. Aku sendiri telah menerjunkan diri dalam arena berblogging semenjak penghujung tahun 2007. Ya tahun 2007. Tika itu aku menggunakan platform wordpress dan masih wujud ketika ini. Dan aku telah menye'set'kan blog tersebut kepada super private kerna terdapat beberapa posting luahan hati tahap2 taman astakona yang bisa meruntun jiwa insan2 yang akan membacanya. Aku pon risau kalau David Teo dan Ahmad Idham dapat membaca posting2 masa lampau dan sisi feminin di sebalik kemaskulinan aku tu dorang berebut nak jadikan skrip cerita cintan cintun. Bukan apa, aku x nak diriku di eksploitasi oleh orang dalam showbiz ni. hahaha

Jangan risau, blog idea kreatif aku Dunia FM masih lagi releven tapi cuma agak slow motion macam enjin Campro generasi pertama semasa mendaki bukit di tahap kecerunan melebihi 10%. Bukan apa, aku tengah xde idea beb. Ingat senang ke nak hasilkan idea2 kreatif berkonsepkan interaktif tu? X pe2..jangan risau..aku sekarang ni tengah usha projek yang kalau berjaya boleh menjadikan aku kaya raya...MLM ke? Kejadah apa aku nak join MLM? Tengok post pertama aku pon aku dah ban geng2 perjuangan MLM...MLM ni skim menipu orang je..x caya ko tengoklah..mana ada skim MLM yang mampu bertahan lebih 5 tahun tanpa melalui proses rebranding?

Cukuplah ngobrolan aku kali ni...

No comments:

Post a Comment