Friday, December 7, 2012

long time oledi

Long time oledi feeling no blogging. Last week admitted to one of the medical centre in shah alam. Almost 5 days juga la...kuar2 tgk bil boleh bikin heart atack jugak kalau kena bayar sendiri...sib baik kompeni cover...lenjan je habis2an..haha..seblom ni kompeni dah lenjan tenaga aku umpama bangla diperah2 bekerja..

Ni pon tgh tggu doktor nak folo up medical check up masa tulis post ni. Last time doktor diagnosis dan treat as pneumonia. Anda tahu apa itu pneumonia? Setahu saya ia adalah penyakit yg boleh mambawa maut, seandainya lambat dirawat...semoga aku kembali sihat, maklumlah nak merasa gak keindahan rumah tangga...cewah...sepupu2, wak2 yg dtg melawat aku kat wad semua bahan dgn ayat yg lebih kurang "kiye saket arek jaluk bojo kiye"...memandangkan aku tgh sakit, terpaksalah senyum2 manis sehingga menampakkan lesung pipit di pipi aku yang menambahkan kemanisan senyuman aku lagi...har har har...

Semalam tgk pesbuk..terperasan gambor puan idealis dgn puan bunga tayar...ghopenye puan bunga tayar pon dok kola pilah dulu ye..sebilik dgn puan idealis ghopenya...adakah anda semua kuliah hayat? Saya dulu kuliah hayat juga tapi lepas orientasi masuk kuliah fizikal sebab xminat nak jd dokter (plus sebanarnya pemalas nak mampus nak baca buku biologi yg tebal2 mcm kamus dewan tu)..tapi saya suka tgk gadis2 dari kuliah hayat..sebab majoritinya cantet2..hahaha...

Tapi kalau aku jadi dokter mesti best kan? Leh aku buat bisnis sampingan dengan menjual MC, ubat batok dan sebagainya...mesti byk untung kan?

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. puan bunga tayar satu bilik dgn aku kot.. kami berdua hayat..aku rasa ko dulu kuliah 1 hayat kan.. same le kittew..

    aku x suka bio tapi ade ati jadi pharmacist.. sudahnye bio dpt rezat mcm cipan semput. ceh ceh ceh. akhirnya aku pun xtau aku jadi ape. yang penting dah jadi mak orang; hahaha

    ReplyDelete
  2. kuliah hayat 1 tutor 3...xley lupe grup first aku kat pilahdelphia ni..dak2 laki die sengal2..wakaka

    ReplyDelete