Wednesday, November 21, 2012

Shit!


  1. Arini gua pegi sepital kerajaan. Nak amik MC sebab malas gi keje. Ye. Sile jgn tiru mcm saya. Jumpe dokter buat muka seposen kata cirit birit. Tapi mmg btol pon gua sakit perot pagi tadi.
  2. Ditakdirkan, gua dapat doktor yang sama yang check gua sebab x sihat mggu lepas.
  3. Mggu lepas gua memang betol x sihat, siap buat bloodtest, urinetest dan juga x-ray.Dah macam buat medical cekap nak masuk keje DOktor cakap ade infection dalam lung gua belah kanan.
  4. Sembang2 dgn doktor tadi, tercakap plak yang tmpt gua keje skrg ni byk gile taik burung
  5. Teros doktor mcm x puas hati kenapa x bagi tahu info ni mggu lepas sambil beliau mendakwa beliau dah tanya gua mana tmpt gua keje. Gua pon x puas hati cakap balik memang gua dah bitau die nama tmpt gua keje skrg.
  6. Doktor pn bitau ni mungkin punca utama gua kena infection dalam paru2 gua.
  7. Kalau korang nak tau, tmpt gua keje mmg byk gile taik burung. Gua pn xtau kenapa burung2 tu suka lepak kat tmpt gua keje skrg sambil qadha' hajat secara berjemaah.
  8. Jilaka tol. Sedasat2 tmpt lama gua dulu, yg environtment berdebu macam musim jerebu, gua x pernah x sihat sampai dekat 4 minggu. Tmpt keje skrg ni boleh plak buat sakit camni.
  9. Secara jujur, gua dah igt dgn jelas kedudukan dekat Jabatan Pesakit Luar sepital kerajaan tmpt gua. Smp brader yg ditugaskan utk amik darah pon dah kenal gua. Mana xnya, tiap minggu muka gua je yg amik darah. Gua bet makcik cleaner tu pon dah perasan kehadiran muka gua yang iras2 macam penasyid kumpulan Brothers tu.
  10. Ada juga gua resign bulan depan ni. Duit boleh dicari, tapi masalah kesihatan jangan mengada2 nak gi cari!

No comments:

Post a Comment