Friday, December 14, 2012

membaca diari mimpi

Korang pernah terbaca diari orang lain? Aku pernah, adalah beberapa kali..hua hua hua..walaupun ade yg berkata diari itu benda private seseorang, tapi kenapa ade yg letak sepah2? Mcm nk pomot org lain baca je catatan kehidupan ko...antara diari yg plg best adelah sorang kakak ni tmpt aku keje, aku terbaca diari die sebab masa tu aku sorang2 dok ofis + tatau nak buat memde + diari tu diletak bersama buku2 bacaan awam + haritu hari ahad dan beliau x bekerja...sedih gak baca catatan harian die..kisah makan hati dgn mentua, kisah suami dia, kisah anak kecik dia...mmg xkusangka begitu besar dugaan yg beliau alami walaupon selalu je beliau ceria dalam ofis kami (tapi die ni garang gak...selalu gak aku kena dgn die ni..hahaha..seb baik ade brader yg selalu bekap aku)...aku memang xde diari khusus pasal kehidupan2 ni..managemeny diary adelah...sok planning nak watpe, lusa meeting ape, projek bile patut due, audit berapa aribulan...yg tu aku catatlah dl, diari..plus mgkn aku ni lelaki kut...lelaki ni biasa jarang nak buat2 diari ni..x mcm gegurl2 kan..kan?..,wahaha

####################################################

Malam td aku tdo bermimpi. Bukan mimpi basah. Mimpi ni mcm citer korea. Kisahnya bestfren aku masa kat kolej dtg dgn bini baru die, maksudnya beliau baru kawen dan aku xpergi majlis beliau, bile tgk muka bini die je aku rasa macam watdehek...ni ke bini dia. Masa mimpi tu emosi aku rasa macam sedih + tergezut + xdpt diceritakan..why must her! Why? Kalau dlm citer korea konpom bekground lagu sendu sayu leleh pny...tup2 aku terjaga dr mimpi tgk jam pkl 745 pagi...mmg aku plan nak EL pn arini...dlm mamai2 tu puas aku cuba relatekan mimpi aku dgn alam realiti...pikir pny pikir sape ye gadis itu dn yg mana satu...akhirnya dpt...gadis yg baru aku kenali dlm setahun ni..setakat sms2 dn chatting bodo2 je..xde pon pikir nak serius2..tapi kenapa aku sentap gile dalam mimpi tu? Ni mesti kes aku xbasuh kaki pastu terpijak taik cicak kering masa nak tdo ni...

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 comments:

  1. adakah ini yg dinamakan cinta? hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaaha...kena tanya akim af ni..
    http://youtu.be/V8CG3aNS0mU

    ReplyDelete