Wednesday, December 7, 2011

Lost.

  1. Bermula hujung November sehingga sekarang, saya mendapati diri saya mengalami satu gejala kehilangan ataupon dalam bahasa Inggerisnya "LOST".
  2. Seriusly, saya seolah kehilangan arah tuju dalam pembinaan kareer dan hidup saya.
  3. Saya berasa sangat-sangat x seronok bila pegi keje sekarang. Tak macam dulu. 
  4. Sekarang saya x kisah masuk x ontime, then x sabar-sabar nak tunggu pukul 6 petang nak slot out.
  5. Sungguh serius, saya seakan telah kehilangan semangat, roh dan halatuju kareer saya...
  6. Terlalu banyak perkara-perkara di sekitar tempat kerja saya yang membuatkan semangat saya benar-bebar hilang...
  7. Masalah paling saya benci dan menyampah ialah POLITIK. Politik di tempat kerja memang cilaka dan kejam. Sama kotor macam politik di Malaysia.Walaupon kau tidak menyebelahi mana-mana pihak dan bersikap neutral, kadang-kadang keadaan sekililing akan menyebabkan kau berasa bosan.
  8. Disamping beban kerja yang ridiculous. Serius sungguh itu pon boleh menyebabkan kau fed up. Kalau kerja yang sama orang lain ada assistant, aku pulak kena menghadapinya dengan seorang diri, berbekalkan keimanan dan kesabaranku yang setipis kulit bawang...heh..
  9. Saya pon x tau adakah saya boleh recover dalam masa yang terdekat ini...Kalau idok mau saya berubah angin mencoba nasib di tempat lain..
  10. End...

No comments:

Post a Comment