Wednesday, March 9, 2011

Kebanjiran


Datang keje. Slot kad. Tapau milo. Standby nak masuk ofis.

Atas motor. Ada panggilan masuk. Buat bodoh dulu.

Dah parking motor. Panggilan masuk lagi. Tengok nombor. Senior yang call.

Dalam hati" Jadah apa mamat ni call aku di awal pagi ni? Ni mesti ada masalah besau ni"

























Tepat sangkaan aku.

Satu seksyen breakdown.

Emulsion system x bley jalan.

Rubber bellow pecah.






















Turun bawah cellar.

Banjir wa cakap sama lu.

Banjir dengan air emulsion.

Separuh safety boot aku tenggelam.

Ko bayangkan paip besar 10 inci working pressure 10 bar. (flow rate aku x igt, tapi memang tinggilah)

Pastu ada burst point yang besar.

Konpom fluid mancut cam air pancut depan dataran MBMB kat Melaka.


























Second boss siap bley buat lawak ngn general worker.

Buat gaya2 berenang kuat bebas.

Boss aku adalah 2-3 kali turun site tgk kitorang wat keje.

Yang aku pelik mood boss aku ok je.

Biar dah setengah tank emulsion hilang.





























Wa rasa penangan kemenangan Liverpool last week masih segar dalam minda fans dorang.

Maklumlah menang pon sekali sekala je.

Nak2 lawan MU.



















Apa2 pon aku rasa kelakar arini.

Sebab datang keje bley main air sama2 ngn senior aku.

ROTFLOL

No comments:

Post a Comment