Wednesday, March 23, 2011

... dalam sampul

Tajuk entri kali ini adalah ... dalam botol ... dalam sampul.

Tadi petang bos panggil nak bagi sekeping sampul surat.

Dalam sampul surat tu ada surat.

Pada surat tu ada kesan taip.

Kesan taip tu ialah keputusan appraisal. Company aku ni ada perjanjian dengan Kementerian Pelajaran ke? Arini KP umumkan keputusan SPM, arini jugak company aku umumkan keputusan appraisal.


Bukak je sampul tengok keputusan agak sentap.


Rasa macam x mendapat hasil yang berbaloi dengan apa aku dah contribute.














































Berkira?

Kalau company selalu berkira dengan aku boleh plak?



















Aku x salahkan bos. Bos aku terikat denga sistem  Aku sangat bersyukur dan berterima kasih sebab bekerja dengan bos aku sekarang ni.

No comments:

Post a Comment