Saturday, February 9, 2013

Bulan dan bintang

Jumaat 8 februari secara rasminya gua buat aprraisal diri gua. Jupe bos face to face. Masa isi borang apparaisal, selamba badak gua isi column2 KPI gua x achieve dgn ayat "failed to comply". Byk jugaklah KPI gua yang "Failed to comply" hahaha. Masa sesi nak tandatangan, bos gua cakap jangan tgk pada markah tu sebab gua masih baru. Plus bos gua ckp die xleh bagi markah bayek2 sgt sbb nnt ape org ckp, gua MC abis taun lepas tapi appraisal cantekk je, dahlah budak hingusan plak lagi tu. (tempat gua keje ni byk backstabber, tu yg kadang2 tambah letih nak tepis sana sini..haih..)Tetapi gua dijanjikan bulan dan bintang kalau perform next few month for special increment on next september.

Aku malas nak ckp byk tadi. Xkisah dah die nak appraisalkan aku camne.haha..

Tapi gua xleh lupe ayat yang bos soh aku perform cepat2, belaja byk2. Die dah xsabor nak tgglkan post manager. Boleh ganti duduk kerusi die..gua x ready lagi nak serabut kepala...adhoi...gi kasi member aku yang senior tu lah...

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment