Tuesday, October 11, 2011

Ku tlah jatuh hati.......

Saya sudah jatuh cinta!

Hati saya telah dicuri! *wink wink

Siang malam terkenang-kenang. Makan tidak kenyang,tidur tidak lena, mandi tidak dibasahinya pun...*blushing...

Bila siang terbayang-bayang, bila malam termimpi-mimpi...

Rasa x sabar nak bertemu..huhuhuhu

Setiap kali melihat dia bersama-sama lelaki lain, saya terasa sangat jeles..euch~~~

haiz...hajat di hati nak masuk minang terus...biar terus kami disatukan...

namun uangnya masih belum cukupin lagi....

xpelah..sempena dengan post aku ni, aku bagi korang tengok buah hati yang kuternanti-nanti...*dup dap dup dap...





inilah buah hati terbaru idaman kalbu saya..

cantik tak cantik tak?(dituturkan ala-ala Eric Leong gituwww..hahaha)

nama beliau ialah Samsung Galaxy Tab 10.1...

haizz..bilalah kami dapat disatukan....

duit tak ada...tapi hati mau kahwin.....

























hahaha...amacam..gembira x baca posting aku kali ni...aku sendiri rasa cam geli plak dengan ayat-ayat yang aku pilih tu...ahahaha

No comments:

Post a Comment