Sunday, October 23, 2011

Jeram Ikan Bakor

Minggu lepas aku melepakkan diri di Kuala Selangor dan kawasan yang sewaktu dengannya bersama family terchenta.

Antara aktiviti yang kami lakukan adalah sessi makan besar...

Kami memilih satu lokasi kedai ikan bakor yang popular di provinsi Jeram..

Kawasannya agak ke dalam dan anda perlu belok untuk masuk....

Kami pergi Sabtu Malam Ahad, dan adik saya telah membuat tempahan terlebih dahulu..

Setibanya saya di kawasan kejadian, saya menjadi terkejut beruk walaupon saya bukan spesis berok..

Barisan yang beratur di kawasan pemilihan bahan mentah sangat panjang.....adalah dalam 20 orang sekali..pergh....

Bila masuk ke kawasan dalam sekali lagi saya terpaksa memperumpamakan gaya keterperanjatan saya dengan berok...

Masya-Allah ghamainye makhluk yang sedang bersantap...

Kesuluruhan saya bagi 4 bintang setengah daripada 5 bintang..setengah bintang hilang sebab awek2 pelayan mereka tidak ada yang cun macam Joo You Rin...hahaha

Saya sangat gembira malam itu..Harganya memang berbaloi dengan apa yang kami dapat...

Oh ya..di kawasan itu ada 2 buah kedai ikan dibakar yang sama..tetapi mengikut adik saya, kedai yang kami pergi ni lagi sedap..

Cer tonton video yang saya amik di bawa ni untuk mengetahui gerai mana yang kami pegi...






Jeram Ikan Bakar....

No comments:

Post a Comment