Tuesday, June 14, 2011

Better Man






Tetiba gua rasa keadaan diri gua sekarang macam lirik dalam lagu mamat atas ni...


Gua terasa macam nak berubah angin...Rasa cam nak try bidang Sales..x pon bidang Service...ghasa bosan plak jadi Maintenance Engineer Pomen ni...































Bilalah gua punya duit nak cukup ni...Ingat kalau dah cukup nak bukak bisnis sendiri..Bisnis apa? Buat masa sekarang ni gua macam minat gila dengan bisnis supply GRO kat kelab2 malam kedai kopi...Gua teringin nak ada kedai kopi sendiri ala2 Setabak Starbucks atau Kopidin Coffeebean.....cari port baik punya tepi pantai yang penuh dengan rimbunan pohon kelapa...Pastu jual espresso...Kalau xde orang datang pon, gua buat espresso sendiri sambil menikmati bayu sore yang berpuput nyaman ditemani alunan musik filharmonik dan membaca novel karangan Ahadiat Akasyah....hahahaha...Bermimpi memang indah~~~~~

No comments:

Post a Comment