Monday, April 4, 2011

Besday boy

Alhamdulillah...syukur ke hadrat Ilahi kerana memanjangkan umur aku untuk aku mengecap nikmat hidup tahun yang ke rong puloh nenem semenjak pertama kali menghirup Oksigen anugerah-Nya.


Semalam aku punya ulangtahun kelahiran berdasarkan kiraan kalendar Masehi. Takdir tuhan, aku x berapa sihat semalam. Satu hari aku terbaring terlelap di atas tempat peraduan. Dah dekat seminggu demam/sakit aku x kebah2...Mungkin ini kifarah atas segala kekhilafanku sebelum ini....Ganbatteh kundasai..hidup mesti diteruskan..


Sempena besday aku yang baru lepas, aku tetiba nak jadi gediks cam orang2 lain kat luar sana tu. Aku rasa nak kongsi aku punya senaraiharapan(wishlist) aku untuk aku dapatkan. Dengan harapan manalah tau ada anak2 Tan Sri, Dato'2 yang solehah lagi cun serta kaya raya sudi nak menunaikan senaraiharapan aku ni....


Dan senaraiharapan aku adalah seperti dibawah:








..MacBook Pro...Latest Version..kalu dapat ni memang masyuk wat keje2 grafik2.













Honda Civic Type R Euro. Design yang menggiurkan + ngauman VTEC...praaannggggg.....memang leleh la wa cakap sama lu...
























Tak dapat Civic Type R Euro..dapat Civic FD2 full bodykit Mugen pon dah best...muehehehe



































































Gila punya wishlist!

No comments:

Post a Comment