Tuesday, April 24, 2012

Ombak Rindu


  1. Ok. Aku dah tgk ombak rindu.
  2. Tu pun lepas Aaron Aziz menang anugerah BPH sebab citer Ombak Rindu meletops dan Zed Zaidi bengang x menang ape2 sebab dah x fofular..haha..
  3. So, aku nak beri pendapat sendiri.
  4. Satu, Haris nampak macam otai gile di awal kemunculan, siap leh sound2 tokey kelab malam lagi. Tapi bile depan Mila selamba layu. Kena marah + maki camtu pon leh x hangin...peliks..
  5. Izah memang lawa sebab Maya Karin..lol
  6. Milah memang wujud di dunia ni. Namun kalau aku dapat pempuan camni memang makan Crocs Uptown akulah jawapnya, nak2 kalau kena scene meroyan kat set lakonan masa Haris kata nak reconsider perkahwinan..
  7. Mail, seorang yang setia tapi berfikiran terbuka. Aku yakin Mail tetap kangen sama Izah walaupon di akhir penceritaan dia kata dia ada bakal tunang. Mail ni kira kategori kena Friendzone dengan Izah.
  8. Kesimpulannya, ASTRO First memang menggalakkan cetak rompak. Aku donlod Ombak Rindu kat Youtube jr..lol

No comments:

Post a Comment