Saturday, November 26, 2011

Tipikal

  1. Sukan SEA 2011 dah pon abis. Acara klimaks dah tentule acara bolasepak.
  2. Entah kenapa kali ini aku x terangsang langsung nak nonton match-match harimau muda.
  3. Satu mungkin agak menyampah dengan sesetengah pemain yang bila dah popular je mula lupa daratan, clubbing sana clubbing sini, comolot sana comolot sini,...Nyampah...
  4. Kedua sebab ada Fakri Saarani. Beliau ini memang aku anti. Luka kekalahan kepada Singapura masih lagi belum pulih sepenuhnya dek kerana kebebalan beliau ini. Masuk padang untuk dibuang padang. Cuma kali ini beliau menjaringkan gol penting semasa separuh akhir semasa menentang Myanmar...
  5. Cuma match kali ini aku sangat kagum dengan sorang player remaja berusia 17 tahun, Nazmi Faiz. Semasa menonton secara curi-curi sambil menunggu tayangan iklan habis di 8TV sebab aku tengah layan tengok drama Korea, aku sangat teruja melihat gaya permainan beliau. Beliau bermain di bahagian tengah. Rajin, kebanyakan hantaran adalah tepat, kreatif. Memang pakej yang baik untuk menjadi playmaker.
  6. Beliau baru 17 tahun. Kalau digilap x mustahil Harimau Malaya akan ada Midfield General yang mantap suatu masa nanti. Yang penting, Nazmi Faiz kena jauhkan clubbing, smoking, dan yang paling penting jauhkan diri daripada WAGS....hahahaha
  7. I love Nazmi Faiz.
  8. Fakri Shaarani boleh pegi mampos terjun lombong dekat Puchong......
  9. End.

2 comments:

  1. haha. Nazmi Faiz. Kire gabungan bakat ko dengan Namik la tuuu.

    ReplyDelete
  2. lebih kurang ah..tapi gene Faiz tu lebih 1%..hahaha

    ReplyDelete