Wednesday, December 27, 2017

Throwing Behaviour


  1. Atau dalam bahasa melayunya buang tebiat.
  2. WTF I'm thinking about.Selepas 2 tahun last menulis, hari ni aku kembali menulis di ruang blogspot ni.
  3. Apa sudah jadi dengan blogspot?
  4. Apa sudah jadi dengan glory days blogspot?
  5. Aku rasa macam dah semak dengan FB sebenarnya tapi aku gagahkan juga atas sebab-sebab kelangsungan mata pencarian..kahhh...
  6. Gila babi lah...
  7. Last aku tulis kat blogspot ni Amran Fans masih ada pengaruh.
  8. Sekarang ni masa aku menulis ni Amran Fans kalah teruk dengan Abang Sajat.
  9. Lagi best,aku lupa mana satu email Google yang aku pakai untuk buat blog ni siot.
  10. Nasib baik laptop aku ni aku x clear historycache bagai...kah kah kah
  11. BTW, aku dah lama tak nampak lori babi atas jalan raya oi....
  12. Dorang dah tak hantar babi pakai lori ke? Atau dorang sembelih siap-siap proses pacakging lepas tu hantar pakai easyParcel je?
  13. Seriusly...
  14. Harap aku tak kembali menulis untuk next 5 years pulak lah....kalau x mati
  15. Bila aku baca-baca balik posting lama aku dalam blog ni rasa macam...what the fish..this is who I am...I missed this...merapu sesuka hati di alam maya karin....
  16. Babi baru dapat notifikasi. Man Utd kalah 0-2 dengan Burnley.
  17. Hanat
  18. Burnley kut...tahap-tahap JDT je kut
  19. Apalagi akunaktaip ni
  20. Oklahcukup 20 points..bye...
  21. Babi silap notifikasi...half time rupanya...
  22. Sekarang Man U dah score sebiji..jadi MU 1-2 Burnley
  23. Kbai

No comments:

Post a Comment