Monday, March 26, 2012

Guntingan

  1. Aku suka menikmati saat2 ketika menggunting rambut.
  2. Seronok.
  3. Boleh bawak ke tido woo.
  4. Lagi best kalau siap shaving lagi.
  5. Shaving kat kedai gunting ni best skit. Lebih cepat dan kemas mengikut fesyen yang aku inginkan.
  6. Nak harapkan aku shave dengan bergaya? Susah skitlah..haw haw haw..
  7. Di provinsi aku ni, ada satu kedai guntingan yang menjadi fevret aku. Glamor dengan nama Kedai Gunting Wak Samad. Sejak 1993 sehingga kini, aku masih tidak bosan guntingan disini. Sejak dari Wak Samad berambut hitam sampailah dah ada uban. Sejak dari lokasi kedai di depan market lama sebelah kedai pakcik jual batu nisan, sampailah pindah ke bazaar belakang taxi stand.
  8. Oh ya, semenjak dua menjak ni aku tidak berapa gemar berguntingan secara kerap. Rasa sayang plak kalau rerambut belum cukup panjang tetapi dah berguntingan...haw haw haw..

No comments:

Post a Comment