Wednesday, August 17, 2011

XOXO, Gossip Girl


  1. Gossip Girl weh... 
  2. Season 4 kat 8TV..hahaha 
  3. Minggu ni aku terlayan plak..dasyum...Cam biasa...penarik utama mestilah Serena van der Woodsen 
  4. a.k.a Blake Lively..dasyum~~~ 
  5. Actually, gue rasa gossiping ni kadang2 mereleasekan tension dan menjadikan kita lebih up-to-date...lulz.. 
  6. Aku baru je gossiping siang tadi..masa pergi purchasing department...hohoho 
  7. FYI..purchasing department ni byk gaks pempuan..hahaha... 
  8. Cam bese partner gosip gue..pung pang pung pang....gossip pasal perkembangan terbaru akaun syarikat, tentang supplier mana yang dah kena blacklist, gossip pasal department lain..gossip pasal decorative terbaru department purchasing sempena raya dan sebagainya... 
  9. Cam bulan lepas masa gossiping, dapatlah skit2 maklumat terkini tentang keadaan politik syarikat..kenapa Director ni x suka dengan Director ni..camne nasib Director yang tu bila take over jadi nanti...pung pang pung pang dan sebagainya... 
  10. Seriously, aku suka pergi department purchasing. melarikan diri daripada suasana hingar bunyi jentera dan bau minyak hidraulik....ahh...soothing..... 
  11. ah..oke...gua dah terasa macam Chuck Bass plak...dingin + kejam + macho + osem.... 
  12. tata..nak gi tackle 'Serena' plak...hahaha...dasyum~~~

    No comments:

    Post a Comment