Monday, August 22, 2011

Raya Rage


  1. dah masuk 22 Ramdhan..
  2. bermakna sepanjang Ramdhan ni aku x pernah x tidoq kat opis masa ramdhan. 12.15 tutup lampu pasang dim light (dalam opis pon ada dim light..kelas ko wong..hahaha)..landing sampai kol 2.00...hahahahaah..kalah orang gomen ko...bukan aku sorang je buat..orang lain pon buat woo..hohoh
  3. tengah2 dekat nak raya bley plak dorang plan nak jalan production...jadah weeiii..aku dah mood raya....postpon lepas raya  cam x bley je...
  4. oh ya...aku paling annoying kalau lalu sebelah abang, pakcik yang berbau Gudang Garam mahupon Dunhill waktu siang hari di bolan pose....gua memang pandang rendah gile babi kat orang yg x pose sebab x dapat tahan rokok..Lameeeeeeee excuse weh...sama Lameee macam Bik Mama kata baginda menabung setiap bulan sbab nak beli cincin juta-juta....
  5. ok..sekian terima kasih untuk posting Monday Bluess..sok lusa aku citer plak kisah aku dan mereka bersama2 menghavockan rumah orang Bangkok....
  6. adiosamigosespelantos....

No comments:

Post a Comment