Tuesday, June 2, 2015

bumper


  1. Last week gua ada presentation kat Damansara Perdana.
  2. Sambil-sambil gua layan isap rokok dengan member gua kat depan pintu ofis, sekonyong-konyong datang 2 orang gadis dari kejauhan.
  3. Mereka berdiri di hadapan pancuran monumen waterfall yang berdekatan.
  4. Gua dengan member gua x lah amek port sangat. Sambil tengok dorang amek gambar bedua selfie wefie wifi.
  5. Dengan tidak semena-mena, salah seorang gadis membelakangi gua dengan member gua, jarak x lah jauh sangat, adalah 10 meter daripada tempat kitorang, gadis tu berkaksi dengan sikit lentik.
  6. Member gua tengok gua, gua tengok dia. Gila babi punya bumper dia. Dah la pakai legging.
  7. Lepas isap rokok, gua terus masuk amek wudhu' lantas mendirikan solat Zohor...
  8. Mengikut pengamatan gua, gadis tersebut dalam lingkungan 18 - 20 tahun. hmm...

No comments:

Post a Comment