Tuesday, June 11, 2013

kira-kira

Tiap² bulan gua congak² simpanan gua. Tolak apa yang perlu dibayar, gua tetap rasa mcm x cukup nak buat kenduri.

Dafaq, xkan nak kena usya² rhb easy ke, bank rakyat ke.

Ke gua yg boros sgt?

Tahun ni gua perasan kadar jemputan kenduri kengkawan sgt drastik turun. Geng² boejang pon dah leh kira pakai jari. Geng² gonjeng je yg masih steady.







Kebelakangan ni gua rasa mcm org biol. Waktu jaga pala otak pikir pasal keje. Waktu tido pon bleh mimpi berfikir pasal keje kat ofis. Vavi..letih minda dan fizikal aku ni...kebelakangan ni gua stress..xdpt rehat yg cukup...gi jalan² alamanda cuci mata tgk hijabster² pon dah xberkesan...

Xkan nak kena gi pavi lepak cuci mata tgk chick² plak kut?

















Beberapa minggu lepas gua pergi pesta buku shah alam. Mcm² buku jugak ade. Hijabster, gadis bertudung labuh pun byk jugak. Masa lalu kat kedai MOY gua ternampak koleksi Kartun ABE. Tetiba gua teringat cerita Kartini. Komik legend jiwang karat dak² hostel gua dulu.
Hampa, xde jual plak koleksi Kartini. Terpaksalah gua try online plak nnt.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment