Monday, March 18, 2013

paduka mangkubumi petala Lang it altirami

Hari ini hari Senin
Gua terbangun Lambat, punch kad pon lewat 5 minet,
Masuk masuk keje bos dah call kate ade break down.
Mmg spoil the mood you hari senin pagi dah ade problem.

Bermula hari ini sehingga jumaat ini bos gua out of office.
Ntah hapa angin die soh aku jadi pemangku sepanjang die xde.
Jumaat lepas aku dah diamanahkan katalaluan SAP sistem die,
Plus kuasa buat keputusan yg kurang kritikal,

Hari ni banyak gak benda yg aku kena handle,
Dari pagi smp ke potang xsenang duduk,
Nak isap okok pon jadual lari.

Semoga minggu ini berlalu dengan aman dan damai.
Semoga xde masalah besau besau,
Semoga aku berjaya jalankan tanggungjawap sebagai dato mangkubumi
































Selamat hari isnin.....

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment