Thursday, January 3, 2013

thefm

Masa gua belajau kat kolej dulu kengkawan gua panggil gua FM. Sebab ade 3 org nama sama dgn gua. FM gabung nama gua dgn bapak gua. Sampai sekarang budak2 kolej gua panggil gua FM kalau ade jupe mana2 kat luar.

The FM plak muncul masa gua punya department buat pertandingan futsal antara tahun 1 sampai tahun 4. Jadi setiap senior dan junior form team masing2 untuk merebut piala ketua jabatan kitorang. Al kisahnya, budak2 grup aku beridea nak buat jersey pasukan. Maka masing2 pakatlah pilih nombor dgn nama nak tampal kat belakang. Aku no 7, nama tampal the fm. Konon2 nak tiru gelaran ronaldinho lah tu 'the magician'. Nombor plak x nak kalah, nombor abang becks...hahaha..padahal main shadow striker je..tu pon sempot awal..hahaha...tapi kira oklah..kitorang lepas gi quarter kalau x silap...

Skrg dah lama gile tggl futsal. Last main masa kat kolej dulu. Adelah 4 tahun dah x main futsal lgsg. Dulu budak2 kelas aku setiap mggu kumpul kat batu berendam, sewa court futsal main sampai muntah2. Skrg ni kalau aku main futsal balik mau seminggu kut mc, sakit badan..........

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment