Thursday, May 17, 2012

~~~~~~~

Merayau2 di mukabuku. Sambil ketik2 gambor2 rakan sekolah menengah posing2 dgn bayi2 masing2.


X sangka ternampak komen beliau. Beliau yang pernah bersada di persada dada hamba.


Tgk gmbor profile dah ade 2 junior.


We used to be friendlist in frenster, but not in fb. Samada aku, atau dia atau kami yang tidak pingin berfrenlistedndi fb.


Whenever ternampak gambor profile beliau, tetiba mcm2 kuar di kotakminda. But its all history, mcm liverpool fc yang sebok bangga dgn history kelab mereka. Terpikir gak, what will happen to us now if we really get along? Cewah..cakap bahasa bandar manchester plak..hahahah


Aku begini kini, beliau begitu juga.


Satu benda yang aku dok fikir, cenggana agaknya kalau kami terpaksa terserempak di upcoming reunion yang masih lagi dalam bendtuk draft dan proposal batch kami nanti? Its must be awkward for me since i'm the reason why we did not make up....wakakkakakaka....saat ini aku pon masih bernsb baik sebab x terserempak dgn beliau semasa majlis walimah dak2 sekolah kami ni...







Moral of the story, jangan jadi budak nakal okeh.....

















P/s : aku dah insaf skrg, cuma nakal2 skit je...wakakaka


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment