Wednesday, February 9, 2011

Ku Merindu

2 hari,
Baru 2 hari,
Bukannya 2 minggu,
Mahupun 2 bulan,
Apatah lagi 2 tahun,


2 hari,
Kita tidak bertemu,
Namun rindu yang terbungkam,
Terpendam disimpan di sudut hati,
Akhirnya terlerai juga sore tadi,


2 hari,
Walaupun pertemuan kita selalu berlangsung,
Namun aku tidak berapa menghargainya,
Tetapi setelah,
2 hari kita tidak bersua,
Aku benar-benar menghargai pertemuan kembali kita.

































































































































Ah bayu sore,
Aku benar2 merinduimu,
Merindui perasaan pipiku ditampar lembut olehmu,
Sambil ditemani remang suria sore,
Aku akan coba untuk lebih menghargaimu........





Wong Lanang,
The Pomen Cabuk








































































2 hari berturut aku balik rumah dari opis saat embun jantan telah menitis. Letih siot.......

4 comments:

  1. ah jiwang sekali.

    sorang posman, sorang pomen.

    boleh tak korang buang word verification. leceh la nak komen :P

    ReplyDelete
  2. Seriusly, aku terasa begitu nikmat plak balik waktu petang semalam, setelah 2 hari berturut balik waktu suami Bella Swan keluar carik makan...hahaha




    Cik Q, word verification itu berfungsi utk memastikan bukan 'bot' yang meninggalkan komen..muehehehe

    ReplyDelete
  3. i know i know, tapi blogspot ada automatic spam blocker. :)) ko tengok blog aku, ada spam x? ehehe (muke belagak)

    ReplyDelete